woensdag 30 oktober 2013

Lace


Een tijdje geleden
kocht ik een mooie,zachte streng 
Drops Lace -garen.


Ik wou er een sjaal mee haken.
Dus probeerde ik één en ander uit.
Eerst met een gewoon acryletje.
Daarna met de Lace-garen.


Het patroontje vond ik wel leuk haken.
Met de acryl-garen ging het vrij vlot.
De dunnere, gladdere Lace-garen vond ik moeilijker.



Ik weet wel dat die garen geblockt moeten worden.
Dan pas zie je mooi het patroon.
Maar het was em toch niet helemaal voor mij.

Ik was op zoek naar een ander patroon 
voor de Lace-garen.

Tot ik deze avond een deel van de garen op de grond vond...


Wat zijn het toch een lieverdjes...

4 opmerkingen:

  1. Haha, spelen met wol blijft toch altijd leuk he! Haken met van die dunnere wol is even wennen, maar ik weet zeker dat je er toch nog een mooi project voor gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja misschien wel...eerst de goesting vinden om het boeltje te ontrafelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een monsters kunnen het af en toe ook zijn hè! Haken met zo'n dun garen vind ik ook echt een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zonde zo'n mooie wol, hopelijk kan je de moed vinden om het uit elkaar te halen en er iets moois mee te haken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen