vrijdag 3 mei 2013

Tuinplannen


Onze tuin werd 9 jaar geleden 'aangelegd'.
Met veel afdankertjes en
eigen kweekjes.

Om allerlei redenen
is het tijd voor wat nieuws.

Meer kleur, meer bloemen,
meer geuren,...

Ik ben me dus volop
aan het verdiepen in
planten en bloemen.


1e werk: rozen kiezen.
Geen sinecure gezien de eindeloze keuze...
Ziehier mij selectie
(uit het boek 'rozen voor altijd'):





Tegen het najaar
hoop ik
klaar te zijn
met het verplanten, heraanleggen
en herzaaien...

Momenteel is het nog
paradijs
voor de jongens...



4 opmerkingen:

  1. Wat een klus altijd he, de tuin!! Maar het is wel een super eervolle klus, want als het eenmaal klaar is en gaat groeien, dan kun je er ook weer dubbel van genieten. En die rozen, wat is er veel keus he!? Ben benieuwd hoe het zal worden!

    En je granny's, wat heb je dit mooi op de foto gezet, mooie kleurencombi.

    Groetjes,
    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o jeetje een weloverwogen tuin! Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Wij hebben idd ook zo'n samenraapsel en dingen die eigenlijk op de verkeerde plek staan, weggeefertjes enz. Maar vind dat ook wel wat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heel mooi om van bijna niets een tuin op te bouwen, ik ben erg benieuwd wat je ideeën zijn en hoe het zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie rozen! Mijn ouders hebben wel een paar keer pech gehad, dat de rozen 's winters bevroren. Maar daar stonden ze wel in een heel open perk. Als ze ergens tegenaanstaan, zal dat risico veel kleiner zijn. Ik ben benieuwd naar de foto's (volgend jaar, over 3 jaar :).

    BeantwoordenVerwijderen